To największy event poświęcona turystyce w Europie, pod względem wystawców i odwiedzających.
W zeszłym roku targi odwiedziło ok. 30 tys. osób, a krajem partnerskim byli nasi zachodni sąsiedzi.
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie podjął w zeszłym roku rozmowy z organizatorami targów, aby to właśnie Polska była partnerem 19. edycji tej imprezy. Udało uzyskać się idealną okazję do pokazania, że nasz kraj jest znakomitym miejscem do uprawiania turystyki pieszej i rowerowej.
Nasz kraj otrzyma do dyspozycji własną salę, aby można było przeprowadzić prezentację.
W czasie trwania targów może się w niej łączenie odbyć 16 prezentacji.
Mega-bilboard (98m2) przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w Niderlandach (A1 w okolicach Vianen, kierunek Amsterdam), pomoże w promocji, gdyż liczba odbiorów szacowana jest na ponad 676 tysięcy tygodniowo. Budżet reklamowy niektórych elementów kampanii przekracza 150 tys. euro.
Największą korzyścią jest również prestiż wynikający z bycia krajem tematycznym
Bibliografia:
1. http://wiadomosciturystyczne.pl/
Dane adresowe:
Śledź nas na:
Simply Travel Sp. z o.o
ul. M.Medweckiego 17,
31-870 Kraków
NIP: 6842566567
tel: +48 12 376 82 83
e-mail: office@simplytravel.com.pl